mandag 12. januar 2009

Legosekk til salgs

Denne legosekken er solgt. Vil du bestille en legosekk er det bare å legge igjen en kommentar på dette innlgget og/eller send meg en mail på gryover@online.no
Jeg har ingen legosekker på lager og syr derfor kun på bestilling. Dette vil medføre at jeg må sette prisen opp til kr. 700.- pr legosekk + porto og oppkravsgebyr.
Da er det mulig å få ytre litt ønske om farge og div. personlige detaljer som f.eks navn på den som skal ha legosekken.



En legosekk i rød bomull med trykk av basketspillere. Den er foret med grått bomullstoff, har maljer som gjør at tråden glir lett. På innsiden har den 4 lommer for de små dupedittene som det tar lang tid å finne. Når det ropes på rydding av lego, da er det bare å putte disse i lommene og snøre sekken sammen til neste gang det skal lekes. Da er de små bitene lette å finne igjen.
Sekken er ca. 1 meter i diameter helt utslått.

Ta kontakt på gry.d.sign@gmail.com hvis du ønsker å kjøpe denne legosekken, men legg igjen en kommentar på dette innlegget først slik at jeg jeg får melding på min vanlige mail at noe er i gjære. Gmailen glemmer jeg å sjekke....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei og takk for kommentar på bloggen min :)Så koselig at du skal prøve deg på kjeksene/knekkebrødene..Lykke til med bakingen :)Hilsen Kardemomme :)

Dagny- Heim sa...

Heisan, og gratulerer med ny blogg :-) Har du sletta den gamle??? Det går an å ha berre spesielt inviterte med på ein slik "privat" blogg, men det veit du vel kanskje?

Trur kanskje huset "ditt" låg lenger til høgre på litografiet, utan at eg veit det sikkert :-)

Prisane på produkta dine???

Gry sa...

Hm liker ikke å sette priser, så jeg har bare avventet for å se om det er noen respons i det hele tatt.


Den gamle bloggen er sperret ja, og jeg har sendt deg en invitasjon til å være leser av den. Har du ikke fått den?

M sa...

Hei. :) Jeg fikk tanken om å sy en legosekk for en uke eller to siden, da å plukke lego virkelig er det verste jeg vet. Disse florerte jo på 80-tallet, da i kjedelig dongeri. Jeg googlet litt for å finne tips og triks og slik fant jeg deg. Nydelig sekk, og så smart med de lommene til småting! :)Det meste spennende for min del blir å få til maljene, jeg har aldri forsøkt noe sånt. Legger bloggen din på lista mi. :)