onsdag 14. januar 2009

Maria's lille gule

På lørdag ble en jente i Helsinki 7år.
Henne har jeg aldri møtt, men har hatt den gleden å få være venninne til mamman hennes, og i ren glede over den fine mamman til Maria så skal en liten gul veske finne veien til Helsinki i løpet av dagene som kommer.
Den rosa og oransje vesken skal jeg beholde selv. Jeg syr vesker i fleng, men når jeg selv skal pakke treningstøy osv. så skjer det i rema-poser... NÅ har også jeg veske;-). Nå skal jeg pakke svømmetøy for kveldens treningsøkt.

3 kommentarer:

Dagny- Heim sa...

Kjempeartige vesker, Gry!
Du må rundtomkring i blogglandia og legge att kommentarar slik at folk kjem inn og ser dei fine produkta dine!

Strandveska mi er for tida ei perfekt treningsveske. Får akkurat plass til utstyret mitt ;-)

Gry sa...

ja dette er bare ett steg videre i utviklingen. Jeg har vært forsiktig med å legge igjen kommentarer fordi jeg har hatt så mye privat omtale av ungene osv. på forrige bloggen. Nå kan jeg slappe litt av og føler at det blir mer riktig å kun fokusere på rene hobbyaktiviteter.


Ja det er en veldig kjekk veske til både trening og reise. Jeg har fundert på om jeg skal lage en toalettveske som kan henges i samme hekte på fronten av vesken slik at den slipper å ta opp plass inne i vesken når man er på reise, men likevel så er den med. Hva tror du?

Jeg er glad du liker veksen din og at du bruker den:-)

Hilde C. sa...

Så søte vesker du har laget. Piken i Finland kommer helt sikkert til å like den :-)