lørdag 9. mai 2009

Strikke, strikke, strikke, strikke, strikke...




Jeg har veeeeldig dårlig samvittighet for at bloggen har stått urørt i et par måneder, men pga et større strikkeprosjekt har jeg ikke hatt tid.



Jeg har nettopp avholdt konfirmasjon for verdens flotteste jente, og i den forbindelsen fikk vi besøk helt i fra USA. Deres besøk ble avklart i februar, og fra den dagen av har jeg strikket, strikket og strikket på 2 stk. setesdalskofter som velkomst gave. Siste knapp ble sydd fast 5 minutter før jeg dro for å hente dem på flyplassen...men jeg er stolt av i det hele tatt å komme i mål i tide :-)

1 kommentar:

Dagny- Heim sa...

Næmmen!??! Fekk nesten bakoversveis då eg såg at du hadde slått til med eit innlegg :-)
Koftene blei kjempefine, hadde ikkje orka å strikke meir enn eit erme, trur eg. Såååå, eg forstår at du har hatt nok å gjere.

Tippar det var eit overveldande gjensyn og mange nye minne å sjå attende på :-D

Stor klem!